آینده خدمات و راه حل های اتوماسیون مهندسی

آینده خدمات و راه حل های اتوماسیون مهندسی

مخارج جهانی در اتوماسیون، رباتیک و هوش مصنوعی قرار است در سال 2023 دو برابر شود و به رقم خیره کننده 34.2 میلیارد دلار برسد. با توجه به اینکه ارزش بازار در سال 2016 تنها 5 میلیارد دلار بود، این سطح از سرمایه گذاری در اتوماسیون هیجان انگیز است. با افزایش چشمگیر علاقه و حمایت جهانی، مطمئناً شاهد معرفی فناوری انقلابی و فرصت های هیجان انگیز برای مهندسان و تولیدکنندگان خواهیم بود.

راه‌حل‌های اتوماسیون برای کسب‌وکارها در هر تعداد از صنایع، بازی را تغییر می‌دهند. اما سه زمینه کلیدی برای پیشرفت های پیشرفته وجود دارد که شرکت ها باید هنگام بررسی اینکه چگونه این دوره جدید اتوماسیون می تواند برای آنها سودمند باشد از آنها آگاه باشند.

ربات ها در نیروی کار

وقتی صحبت از نیروی کار می شود، ربات ها همیشه یک موضوع بحث برانگیز بوده اند. در پایان سال 2019، فدراسیون بین‌المللی رباتیک تخمین زد که حدود 2.7 میلیون ربات در حال کار هستند، عمدتاً در زمینه‌های خودرو و الکترونیک. ربات‌ها همیشه نگرانی‌ها و تفکرات مربوط به از دست دادن شغل احتمالی را برانگیخته‌اند، اما تا کنون، به نظر می‌رسد برعکس این موضوع صادق است.

طبق آمار اداره آمار کار ایالات متحده، اشتغال در صنعت مهندسی قرار است در دهه آینده با نزدیک به 100000 شغل افزایش یابد، به ویژه با افزایش تقاضا برای آموزش مهندسی مکانیک و نیاز به کارگران بیشتری برای تعمیر و نگهداری.

استفاده از ربات ها گسترش یافته است زیرا برخی از فناوری های جدید به طور فزاینده ای در دسترس و مقرون به صرفه شده اند. همچنین اخیراً فشارهایی برای شرکت ها برای بازگشت سریع به بهره وری قبل از همه گیری وجود دارد. ربات ها دیگر فقط برای خطوط مونتاژ نیستند. تولیدکنندگان از همه نوع اکنون از مزایای استفاده از رباتیک در همه چیز بهره می برند، از سیستم های تغذیه پرسرعت گرفته تا استریلیزاسیون مورد تایید FDA – هر شرکتی که فناوری خود را ارتقاء ندهد، خطرات پشت سر گذاشتن فناوری خود را تهدید می کند.

فن آوری جدید برای ماشین آلات قدیمی

یکی از بزرگترین موانعی که شرکت ها هنگام نصب خدمات اتوماسیون مهندسی جدید با آن مواجه می شوند، ارزش تجهیزات قدیمی آنها است. ماشین آلات قدیمی ممکن است قدیمی باشند، اما در بسیاری از موارد، نشان دهنده تعداد زیادی از سال ها و دلارهای سرمایه گذاری شده است. این تجهیزات همچنین به طور مکرر کل طرح یک کارخانه را به اطلاع می رساند، بنابراین حتی تغییرات کوچک می تواند کل سیستم یک شرکت را به هم بزند.

خدمات اتوماسیون جدید بر روی آوردن فناوری جدید به ماشین آلات قدیمی، هم در دنیای اینترنت اشیا و هم در دنیای اتوماسیون دستی متمرکز شده است. این راه حل های نوآورانه اتوماسیون شامل اصلاحات کوچکی مانند حسگرهای هوشمند است که تغییرات تولید را در زمان واقعی نظارت می کنند. آنها همچنین شامل خدمات بزرگتری مانند مقاوم سازی هستند که به مهندسان اجازه می دهد تا قطعات و توانایی های جدید را در مدل های قدیمی تر بگنجانند.

برخی از شرکت‌ها مطمئناً می‌توانند از بازنگری کامل بهره ببرند، اما ارائه‌دهندگان اتوماسیون باید انعطاف‌پذیر و مشتری‌محور باقی بمانند، زیرا صنعت مهندسی در سال‌های آتی به تحولات خود ادامه می‌دهد.

تاکید بر ایمنی

تولیدکنندگان همیشه با مسائل ایمنی سر و کار داشته اند، اما پیامدهای همه گیر و تقاضای ملی برای دستمزدهای بالاتر و شرایط کاری بهتر، این مسائل را به خط مقدم می کشاند. مدیران کارخانه اکنون با نیاز به فاصله گذاری بهتر کارگران – هم از سایر کارگران و هم از ماشین آلات خطرناک – مواجه هستند.

راه‌حل‌های اتوماسیون مهندسی شده، به‌ویژه اتوماسیون‌های سفارشی، نه تنها تعداد بدنه‌های مورد نیاز در کف کارخانه را کاهش می‌دهند، بلکه از کارگران در برابر آسیب‌های حرکتی تکراری و خطاهای انسانی محافظت می‌کنند. علاوه بر این، راه‌حل‌های مهندسی متمرکز بر استریل‌سازی و کنترل کیفیت می‌توانند از کارگران در برابر مواد شیمیایی و نقص‌های خطرناک محافظت کنند.

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!