نمایندگی اینورتر ال اس یزد

اینورتر ال اس در یزد

اینورتر ال اس یزد

درایو VFD، یک تجهیز الکترونیکی است که برای کنترل سرعت و توان موتورهای الکتریکی استفاده می‌شود. اینورتر VFD، می‌تواند فرکانس و ولتاژ ورودی را به فرکانس و ولتاژ موردنیاز برای موتور تغییر دهد. با استفاده از این تجهیز، می‌توان به‌طور دقیق سرعت و توان موتور را تنظیم و کنترل کرد. درایو VFD امروزه در بسیاری از صنایع استفاده ‌می شود، مثل صنایع فولاد، شیمیایی، نفت و گاز، اتومبیل‌سازی، نساجی، غذایی و … آینده درایو VFD نیز به نظر می‌رسد همچنان رو به رشد باشد. به دلیل قابلیت های آن در کنترل سرعت و توان موتور، اینورترهای VFD امروزه به یکی از اصلی‌ترین اجزای صنایع تبدیل شده‌اند. با توجه به توسعه فناوری‌های نوین، امکان‌سنجی بهبود کارایی، به طور مثال کاهش مصرف انرژی و افزایش عملکرد، قابلیت‌های درایو VFD در آینده نیز بیشتر خواهد شد. برندهای مختلفی از اینورتر در بازار وجود دارد. از برندهای قدیمی و معتبر ال اس می باشد. شما می توانید این برند را در سراسر ایران از آلفااینورتر خریداری نمایید. اینورتر ال اس در یزد توسط نماینده رسمی این محصول در آلفااینورتر در دو مدل تکفاز و سه فاز عرضه می شود. اینورتر به دور کلی وظیفه ی کنترل دور و تغییر فرکانس موتور را بر عهده دارد و کمک فراوانی به کاهش انرژی و کنترل جریان برق می کند. با ورود اینورتر در صنایع، تحول عظیمی به وجود آمد. اینورتر ها از گذشته تا به امروز تحولات چشمگیری داشته اند و بهبود قابلیتهای بیشتر استفاده از میکروکنترلرها هر روز بصورت بیشتر باعث افزایش قابلیتهای اینورترها ، کاهش ابعاد آنها و نیز کاهش قیمت تمام شده آنها شده است. در بازار محصولات اتوماسیون صنعتی برندهای مختلفی از اینورتر و درایو موجود می باشد. اینورتر با برند ال اس بیش از 10 سال در ایران سابقه دارد و با توجه به کیفیت بالا و عملکرد مناسب آن قیمت بالاتری دارد. شرکت ال اس الکتریک یک شرکت کره ای در کره جنوبی می باشد که جزو اولین تولید کننده های درایوهای فرکانس متغیر است. شرکت ال‌اس که به عنوان ال اس کره نیز شناخته می‌شود، یک شرکت پیشرو در تولید و توسعه اینورترهای VFD (تبدیل کننده‌های فرکانسی) است. این شرکت در سال 1974 تاسیس شد و در حال حاضر در ۵۰ کشور دنیا فعالیت دارد. محصولات این شرکت شامل انواع و اقسام تبدیل کنندهای فرکانسی برای کاربردهای صنعتی، کشاورزی و تجاری می باشد. علاوه بر این، ال‌اس به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان باتری‌های لیتیومی نیز شناخته می‌شود. هلدینگ ال اس در حوزه های مختلف شامل کابل های مخابراتی و برق، تجهیزات الکتریکی، اتوماسیون صنعتی، ذوب و پالایش مس و مدیریت سرمایه گذاری، توزیع ال ان جی و ال پی جی فعالیت می کند و در کاربردهای مختلفی مانند آسانسورها، جرثقیل، صنایع فولاد، تهویه مطبوع و تصفیه خانه های آب استفاده می شود.

تمامی محصولات اینورتر ال اس یزد 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش دارد.

خرید اینورتر ال اس در یزد

نمایندگی اینورتر ال اس در یزد

آلفااینورتر نمایندگی اینورتر ال اس در یزد را دارا می باشد و تمامی توان های آن در سری های مختلف را ارائه می نماید. برند ال اس در زمینه های مختلفی و برای کابردهای متعددی اقدام به تولید اینورتر با ویژگی های خاص خود نموده است. بیش از 10 سری از این مدل در بازار وجود دارد که هر کدام کارایی خاص خود را دارد. در زیر لیست سری های مختلف اینورتر ال اس را مشاهده می نمایید:

  1. اينورتر ال اس H100
  2. اينورتر ال اس M100
  3. اینورتر ال اس S100
  4. خرید اینورتر ال اس IC5
  5. اینورتر ال اس IG5A
  6. اینورتر ال اس IP5A
  7. اینورتر ال اس IS7

برای آشنایی بیشتر با هر یک از سری های مختلف می توانید به صفحه ی مورد نظر وارد شوید و یا با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

خرید اینورتر LS در یزد

برای خرید اینورتر ال اس در یزد می توانید به چند روش اقدام نمایید.

روش اول حضوری: شما می توانید با مراجعه ی حضوری و دریافت مشاوره پیرامون مدل ها و سری های مختلف اینورترها اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

روش دوم تلفنی: با برقرار تماس می توانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و آن را از طریق پیک یا پست یا تیپاکس دریافت نمایید.

برای ارزیابی اینورتر‌های ال‌اس، می‌توان از چند معیار استفاده کرد:

1- کیفیت: اینورتر‌های ال‌اس به دلیل کیفیت بسیار خوب و قابل اطمینانشان، جزء بهترین انتخاب‌ها برای صنعت پسند هستند.

2- دوام: اینورتر‌های ال‌اس دارای دوام بسیار بالایی هستند و در شرایط مختلف، ابزار مناسبی برای کنترل سرعت موتورهای برقی هستند.

3- عملکرد: عملکرد اینورتر‌های ال‌اس بسیار عالی است و با ارائه قابلیت های متنوعی، کاربران می توانند برای هر نوع کاری از آن‌ها استفاده کنند.

4- مصرف انرژی: اینورتر‌های ال ‌اس، به دلیل کارکرد بهینه، باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شوند که در نهایت به صرفه‌جویی در هزینه‌های سوخت و هزینه‌های تولید کمک می‌کند.

5- پشتیبانی و خدمات پس از فروش: این شرکت به عنوان یکی از بهترین‌ها در ارائه خدمات پس از فروش شناخته می‌شود و از این نظر هم بهترین‌ها نامیده می‌شود.

چرا باید از آلفا اینورتر که نماینده ی اینورتر ال اس در یزد است خرید کنم؟

اگر در حال مطالعه ی این صفحه می باشید، حتما سوالی مطرح می شود که چرا باید از این سایت خرید نمایم. دلایلی را در زیر برای شما بیان می نماییم:

  • مشاوره تخصصی در زمینه ی انواع مدل های اینورتر ال اس
  • ضمانت 18 ماه و خدمات پس از فروش 15 ساله
  • شرایط ویژه ی همکاری با مشتریان وفادار
  • امکان خرید آنلاین
  • ارائه اطلاعات جامع و کامل پیرامون هر محصول

محصولات اینورتر ال اس در یزد

تعداد محصولاتی که تحت عنوان درایو LS در فروشگاه آلفااینورتر عرضه می شود بیش از 150 محصول می باشد. برای مشاهده ی تمامی محصولات این برند که می توانید در یزد خریداری نمایید از لینک زیر استفاده نمایید.

 

لیست محصولات ال اس اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!