اینورتر ال اس اصفهان

نماینده رسمی اینورتر ال اس در اصفهان

اینورتر ال اس اصفهان

اینورتر ال اس در اصفهان توسط نماینده رسمی این محصول در آلفااینورتر در دو مدل تکفاز و سه فاز عرضه می شود. اینورتر به دور کلی وظیفه ی کنترل دور و تغییر فرکانس موتور را بر عهده دارد و کمک فراوانی به کاهش انرژی و کنترل جریان برق می کند. با ورود اینورتر در صنایع، تحول عظیمی به وجود آمد. اینورتر ها از گذشته تا به امروز تحولات چشمگیری داشته اند و بهبود قابلیتهای بیشتر استفاده از میکروکنترلرها هر روز بصورت بیشتر باعث افزایش قابلیتهای اینورترها ، کاهش ابعاد آنها و نیز کاهش قیمت تمام شده آنها شده است. در بازار محصولات اتوماسیون صنعتی برندهای مختلفی از اینورتر و درایو موجود می باشد. اینورتر با برند ال اس بیش از 10 سال در ایران سابقه دارد و با توجه به کیفیت بالا و عملکرد مناسب آن قیمت بالاتری دارد. شرکت ال اس الکتریک یک شرکت کره ای در کره جنوبی می باشد که جزو اولین تولید کننده های درایوهای فرکانس متغیر است. سال تاسیس ال اس 1936 می باشد و در حال حاضر بیش از 100 شرکت در 25 کشور جهان به عنوان تابع دارد. هلدینگ ال اس در حوزه های مختلف شامل کابل های مخابراتی و برق، تجهیزات الکتریکی، اتوماسیون صنعتی، ذوب و پالایش مس و مدیریت سرمایه گذاری، توزیع ال ان جی و ال پی جی فعالیت می کند و در کاربردهای مختلفی مانند آسانسورها، جرثقیل، صنایع فولاد، تهویه مطبوع و تصفیه خانه های آب استفاده می شود.

تمامی محصولات اینورتر ال اس اصفهان 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش دارد.

نمایندگی اینورتر ال اس در اصفهان

نمایندگی اینورتر ال اس در اصفهان

آلفااینورتر نمایندگی اینورتر ال اس در اصفهان را دارا می باشد و تمامی توان های آن در سری های مختلف را ارائه می نماید. برند ال اس در زمینه های مختلفی و برای کابردهای متعددی اقدام به تولید اینورتر با ویژگی های خاص خود نموده است. بیش از 10 سری از این مدل در بازار وجود دارد که هر کدام کارایی خاص خود را دارد. در زیر لیست سری های مختلف اینورتر ال اس را مشاهده می نمایید:

  1. اينورتر ال اس H100
  2. اينورتر ال اس M100
  3. اینورتر ال اس S100
  4. خرید اینورتر ال اس IC5
  5. اینورتر ال اس IG5A
  6. اینورتر ال اس IP5A
  7. اینورتر ال اس IS7

برای آشنایی بیشتر با هر یک از سری های مختلف می توانید به صفحه ی مورد نظر وارد شوید و یا با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

خرید اینورتر LS در اصفهان

برای خرید اینورتر ال اس در اصفهان می توانید به چند روش اقدام نمایید.

روش اول حضوری: شما می توانید با مراجعه ی حضوری و دریافت مشاوره پیرامون مدل ها و سری های مختلف اینورترها اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

روش دوم تلفنی: با برقرار تماس می توانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و آن را از طریق پیک یا پست یا تیپاکس دریافت نمایید.

چرا باید از آلفا اینورتر که نماینده ی اینورتر ال اس در اصفهان است خرید کنم؟

اگر در حال مطالعه ی این صفحه می باشید، حتما سوالی مطرح می شود که چرا باید از این سایت خرید نمایم. دلایلی را در زیر برای شما بیان می نماییم:

  • مشاوره تخصصی در زمینه ی انواع مدل های اینورتر ال اس
  • ضمانت 18 ماه و خدمات پس از فروش 15 ساله
  • شرایط ویژه ی همکاری با مشتریان وفادار
  • امکان خرید آنلاین
  • ارائه اطلاعات جامع و کامل پیرامون هر محصول

محصولات اینورتر ال اس در اصفهان

تعداد محصولاتی که تحت عنوان درایو LS در فروشگاه آلفااینورتر عرضه می شود بیش از 150 محصول می باشد. برای مشاهده ی تمامی محصولات این برند که می توانید در اصفهان خریداری نمایید از لینک زیر استفاده نمایید.

لیست محصولات ال اس اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!