افزایش کارایی و کیفیت محصولات نهایی با اتوماسیون

افزایش کارایی و کیفیت محصولات نهایی با اتوماسیون

اتوماسیون به طور مستمر باعث افزایش کارایی و کیفیت تولید صنعتی می شود. با هر نوآوری تکنولوژیکی، فرصت بیشتری برای اتوماسیون در فرآیندهای مختلف تولید وجود دارد. اتوماسیون قدرتمندی را که به طور خاص برای صنعت شما طراحی شده و برای پاسخگویی به نیازهای خاص محصول شما در فرآیند تولید شما سفارشی شده است، بگنجانید.

اگر به اتوماسیون در تأسیسات تولید صنعتی خود فکر می کنید، فرآیندهای مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. با فرآیندی شروع کنید که بیشترین سود را از افزایش سرعت و دقت دریافت خواهد کرد. هنگامی که سفر اتوماسیون خود را آغاز کردید، احتمالاً به بسیاری دیگر گسترش خواهید یافت.

اتوماسیون صنعتی 5 مزیت اصلی را ارائه می دهد:

  • سازگاری، دقت، دقت
  • کاهش هزینه در طول عمر ماشین و تولید یک محصول.
  • آسیب محصول را به حداقل برسانید
  • ضایعات و آلودگی محصولات را کاهش دهید.
  • بهبود خروجی تولید تقریباً بلافاصله.

فرآیندهای صنعتی با فرصت های اتوماسیون

برچسب زدن

اگر به ثبات، دقت و توجه به جزئیات در چاپ، توزیع، تولید و کاربرد لیبل نیاز دارید، این فرآیند را خودکار کنید. ماشین‌آلات خودکار را می‌توان با توجه به اندازه و الزامات تجاری مقیاس‌بندی کرد و با طرح‌هایی برای چاپ و اعمال، سیستم‌های فقط کاربردی و فقط چاپ سفارشی کرد.

تغذیه قسمت

برای کاهش هزینه های نیروی کار، افزایش تولید و به حداقل رساندن آسیب محصول، فرآیند تغذیه قطعه خود را با یک سیستم دقیق و بادوام خودکار کنید.

جوشکاری

سیستم‌های جوشکاری خودکار از پایه، تک واحدی تا سیستم‌های جوش اولتراسونیک چندگانه را شامل می‌شود. سیستم های جدید را می توان بر اساس منابع فعلی شما طراحی و مدل سازی کرد تا از بارگذاری بیش از حد یا آسیب رساندن به قطعات الکتریکی جلوگیری شود.

ردیابی

یک سیستم ردیابی سفارشی را می توان برای ردیابی دیجیتال یا دستی، از جمله علامت گذاری و برچسب گذاری ایجاد کرد. این سیستم ها بر اساس موجودی مقیاس بندی شده و برای افزایش کارایی، کاهش ضایعات محصول و حفظ استانداردهای کیفیت طراحی شده اند.

توزیع و پر کردن

خودکار کردن مرحله توزیع و پر کردن فرآیند شما باعث افزایش دقت، ردیابی و کارایی می شود. این فناوری خودکار در بسیاری از صنایع از جمله پزشکی قابل استفاده است. سیستم های اتوماسیون با تمرکز بر فیلتراسیون، حجم و سرعت جریان در شرایط آسپتیک، یک محیط استریل قابل اطمینان را برای بسته بندی مایع محصولات پزشکی و دارویی حفظ می کنند.

رباتیک

سیستم‌های رباتیک از ربات‌های کم‌هزینه و تأثیرگذار برای خودکارسازی وظایف در فرآیند تولید شما استفاده می‌کنند. این ربات‌ها می‌توانند کارگران، سیستم‌های نیمه خودکار یا کاملاً خودکار را که برای افزایش بهره‌وری و کارایی هزینه قدیمی هستند، ادغام یا جایگزین کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!

تازه با ما آشنا شدین!

اگر اولین خریدتون رو میخاین انجام بدین براتون تخفیف حسابی داریم.

خرید های رسمی: 4 درصد

خرید های غیر رسمی: 6 درصد

برای دریافت مشاوره تماس بگیرید.